"Världen är si och si eller så och så bara därför att vi säger oss själva att det är på det viset. Om vi slutade att intala oss själva att världen är så och så skulle världen upphöra att vara så och så."
"Ett sant liv, är ett liv man lever avsiktligt."
-- don Juan Matus --

lördag 22 november 2008

Sakta närmar jag mig målet

Nu börjar jag faktiskt kunna ana ett slut på allt försenat arbete. Jag har nog aldrig fått så många tarotbeställningar samtidigt, så det har varit något av en chock alltsammans. Och det gör mig så ledsen att så många fått vänta länge på svar.
Nu är jag i alla fall snart ikapp. Fast förkylningen har slagit till med full kraft och jag går på halvfart med feber och hosta så inte går det så fort jag skulle önska.
Tack alla för ert stora tålamod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar