"Världen är si och si eller så och så bara därför att vi säger oss själva att det är på det viset. Om vi slutade att intala oss själva att världen är så och så skulle världen upphöra att vara så och så."
"Ett sant liv, är ett liv man lever avsiktligt."
-- don Juan Matus --

torsdag 13 november 2008

Bloggstädning...

När mina planer går om intet så brukar jag försöka göra något helt annat, för att undvika att gå rakt in i min gamla stress igen.
Idag fick det bli lite uppstädning och nya tapeter i bloggen. Jag vet att jag inte skrivit här på länge och jag har fått kommentarer om det, men faktum är att jag varit otrogen!! Jag har startat nya bloggar på andra ställen utan att komma vidare med dem heller. Precis som om jag ville undvika den här. Märkligt...

Nu känns det i alla fall bättre med lite fräscha nya färger här, så jag ska försöka hålla mig till Blogger. Det är en väldigt praktisk tjänst ändå. Och gratis vilket uppskattas. Och utan reklam, vilket också uppskattas mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar